Chr. Muziekvereniging Harmonie Marum

Fanfare ontmoette Pop

Op zaterdag 12 november gaf muziekvereniging Harmonie, onder leiding van dirigent Menno Haantjes, voor een uitverkochte zaal in sporthal De Holten in Marum haar najaarsconcert. Dit deed Harmonie samen met popkoor Forza. Onder het thema ‘Fanfare meets Pop’ kwam het beste van twee werelden samen in zowel afzonderlijke als gezamenlijke optredens. Het samenspelen pakte volgens de vele bezoekers erg goed uit en is voor herhaling vatbaar. Tijdens het concert werden Tjeerd Bouwkamp en Martin Leegstra gehuldigd voor het zijn van respectievelijk 50 en 25 jaar muzikant. Met de toekomst van de blaasmuziek in Marum lijkt het ook goed te zitten. Naast het jeugdkorps van Harmonie traden ook voor het eerst leerlingen op uit het project Toeten en Blazen. Dit project doet Harmonie samen met Showband Marum en Het Kunstkwartie op IKC het Marelint. Het was een geslaagde avond. Harmonie en Forza danken de bezoekers voor hun komst.
Tags :