Concert zaterdag 12 november 2022

Fanfare meets POP

Dit is het thema van het door muziekvereniging “Harmonie” uit Marum te houden najaarsconcert op zaterdag 12 november. Het concert wordt gehouden in sporthal “De Holten” in Marum. “Harmonie” speelt vaker popmuziek maar heeft dit nog niet eerder gedaan met een popkoor. Deze avond gaat “Harmonie” samen met popkoor “Forza” uit Marum de bühne op om enkele bekende moderne popnummers te spelen. Het jeugdorkest geeft ook acte de présence. Bezoekers kunnen deze avond hun slag slaan met grote prijzen want er wordt een verloting gehouden. “Harmonie” bedankt haar sponsors die deze verloting mogelijk maken. De zaal is open om 19:15 uur. Het concert start om 19:45 uur. De toegang is gratis, inclusief een consumptie. “Harmonie” heet u van harte welkom.