Digitale Anjeractie, 100% voor de vereniging!

Van 28 mei tot en met 5 juni doet ‘Harmonie’ Marum mee aan de Anjeractie van het Prins Bernhard Cultuurfonds. Dit jaar is het wederom niet mogelijk om bij de deuren langs te gaan. Vandaar dat er dit jaar weer een digitale actie is.

Via deze link kunt u een zelfgekozen bedrag aan ons doneren. Met de opbrengst van deze actie willen we de aanschaf van nieuwe polo’s en jassen mogelijk maken. Op deze wijze zijn we herkenbaar aanwezig en hopen we u nog vele jaren van een vrolijke noot te voorzien.

Er is nog steeds grote noodzaak om lokale cultuurorganisaties te steunen. Vandaar dat het Cultuurfonds de hele netto opbrengst weer teruggeeft aan de organisaties die collecteren, in dit geval dus aan 'Harmonie' Marum.

Het Prins Bernhard Cultuurfonds organiseert al sinds 1946 de Anjeractie. Het is de oudste collecte van Nederland. Ieder jaar collecteren honderden organisaties voor hun vereniging én voor het Cultuurfonds. Vorig jaar is de actie voor het eerst mobiel georganiseerd: geen bussen en collectanten meer langs de deur. Het Cultuurfonds gaat op diezelfde voet verder. Het is veiliger voor de collectant én makkelijker voor de organisatie.

Wij hopen dat u ons ook dit jaar weer wilt steunen door te doneren aan de digitale Anjeractie.