Reünieconcert o.l.v. nieuwe dirigent!

Muziekvereniging “Harmonie” uit Marum bestaat dit jaar maar liefst 115 jaar. Met een groots reünieconcert gaat “Harmonie” dit vieren. Niet alleen de huidige leden van de muziekvereniging spelen mee. Na de pauze gaan ook veel oud-leden meespelen. Hierdoor ontstaat een prachtig uitgebalanceerd orkest die het beste in “Harmonie” naar boven gaat brengen. “Harmonie” zal tonen dat het wel oud maar nog lang niet versleten is!

Dit is het eerste concert waarbij het publiek kennis kan maken met onze interim dirigent Menno Haantjes. Na 3 jaar heeft onze dirigent Annemarieke Bos aangegeven te stoppen met “Harmonie”. We zijn erg blij dat we Menno bereid hebben gevonden om haar taken over te nemen. En we kijken dan ook met het volste vertrouwen vooruit naar het komende concert.

Het concert zal op zaterdag 9 november a.s. worden gehouden in sporthal “De Holten” in Marum. De muzikale avond start om 19:30 uur. De zaal is open vanaf 19.00 uur. De entree bedraagt € 2,50 inclusief consumptie.