Voorjaarsfestival 2 maart 2019

Voorjaarsfestival

Op zaterdag 2 maart organiseert muziekvereniging Harmonie Marum een festival voor orkesten uit de omgeving. Nadat aan het begin van dit jaar de gemeente Marum is opgegaan in de gemeente Westerkwartier, gaat het Gemeentelijk Festival dat jaarlijks door één van de orkesten uit de voormalig gemeente Marum werd georganiseerd verder als het Voorjaarsfestival. Amicitia uit Nuis/Niebert, De Volharding uit De Wilp, Nil Sine Labore uit Boerakker, Bigband & Zo uit Marum en Harmonie Marum zullen ieder een deel van het programma verzorgen met als overkoepelend thema ‘Oud en Nieuw’. U bent van harte welkom om te komen kijken en luisteren in sportcentrum De Holten in Marum. De zaal gaat open om 19:00 uur en het festival begint om 19:30 uur. De toegang is gratis. Bij de ingang kunt u consumptiebonnen kopen, als u in de pauze iets wilt drinken.