Voice in Harmonie groot succes

Op 13 mei jl. hield muziekvereniging ‘Harmonie’ haar jaarlijkse voorjaarsconcert in sporthal ‘De Holten’ in Marum. Ook dit jaar pakte de muziekvereniging weer groots uit tijdens het concert.

Met Marco Oostra als zanger en pianist had ‘Harmonie’ aan de voormalige ‘The Voice’ deelnemer een prima entertainer. Marco werd hierbij muzikaal bijgestaan door DJ Arno Schaddé op drums.  De sfeer zat er goed in. Zowel solitair als samen met Marco en Arno schotelde ‘Harmonie’, onder leiding van dirigente Annemarieke Bos, het publiek een prachtig uitgebalanceerd concert voor. De licht- en geluidseffecten zorgen hierbij voor een passende ondersteuning. Tijdens het concert werd 1e bugelist Sander Heijs in het zonnetje gezet omdat hij al 40 jaar muzikant is. ‘Harmonie’ is deze lente en de komende zomer nog diverse malen te bewonderen zoals bijvoorbeeld tijdens de avondwandelvierdaagse in Marum begin juni.