Voorjaarsconcert “Harmonie” Marum: Different Moments

Voorjaarsconcert “Harmonie” Marum

De lente is begonnen. Dit betekent dat muziekvereniging “Harmonie” uit Marum weer volledig in de startblokken staat om haar jaarlijkse voorjaarsconcert te houden. Het concert vindt plaats op zaterdag 9 april 2016, 20.00 uur in sporthal “De Holten” te Marum. Dit jaar staat het thema “Different Moments” centraal. Dit thema geeft aan dat bezoekers een gevarieerd muzikaal programma kunnen verwachten. “Harmonie” doet dit niet alleen. Voor het concert heeft ze het muzikale duo Grytz en Grize uit Friesland uitgenodigd. De optredens van Grytz en Grize kunnen worden gekarakteriseerd als energiek, veelzijdig en interactief. Het concert is vrij toegankelijk. De deuren van de zaal gaan open om 19.15 uur.

Voor meer informatie over Grytz en Grize: www.grytzengrize.nl