Afsluitend concert ‘De Hoorn’

Afsluitend concert 'de Hoorn'

Volgens de inmiddels jaarlijkse traditie, sloten we ook dit muzikale seizoen af met een optreden bij Woonzorgcentrum 'de Hoorn' in Marum.
Vanwege het prachtige weer, was het terras gevuld met bewoners. Young Generation, het jeugdorkest van 'Harmonie' beet het spits af met hun optreden. Een bijzonder optreden, want helaas is het jeugdorkest tijdelijk opgeheven in verband met te weinig aanmeldingen.
Jesper, Sven en Rinkse werden deze avond in het zonnetje gezet daar ze hun muziek diploma hebben behaald!

Na het jeugdorkest, mocht het A-orkest van 'Harmonie' een optreden verzorgen. Naast de moderne liederen, speelden we voor de bewoners bekende liederen uit hun jeugdjaren zoals 'In een blauw geruite kiel' en 'De zilvervloot', welke ze uit volle borst meezongen!

Rond 20.30u was de muzikale avond tot z'n einde gekomen, zo ook het muzikale seizoen van 'Harmonie'. Helaas moesten we ook dit jaar afscheid nemen van een aantal leden. Maar we hopen in het nieuwe seizoen ook weer leden te mogen verwelkomen bij onze vereniging!

Wij willen iedereen een goede vakantie wensen! En we hopen elkaar weer op 18 augustus te zien, bij de repetitie!