Music sets you free…..together in Harmonie!

Music sets you free.....together in Harmonie!

Op 2 mei 2015 in sporthal “De Holten” in Marum vond jaarlijkse grote voorjaarsconcert plaats.
Aan dit concert werd meegewerkt door gastheer muziekvereniging “Harmonie”, Kvinesdal Musikkorps uit Noorwegen, Young Generation! en DJ Arno Schaddé. De drie muziekkorpsen speelden muziekstukken die pasten binnen de dodenherdenking op 4 mei en bevrijdingsdag op 5 mei. De muzikale werken gingen over oorlog, verdriet, bevrijding, vreugde en liefde. DJ Arno Schaddé zette samen met “Harmonie” een spetterende show neer. Dit was een primeur want nog niet eerder werkte een DJ samen met een fanfarekorps. Kvinesdal Musikkorps was een speciale gast. Zij waren op uitwisseling in Nederland in de eerste week van mei. In 2012 was “Harmonie” te gast in Noorwegen.

We kunnen terug kijken op een bijzonder concert! Alle orkesten hebben een spetterend optreden neergezet!! We hopen in de toekomst nogmaals samen te kunnen werken met het Kvinesdal Muziekkorps uit Noorwegen!