Koningsdag

Op zaterdag 26 april vierden we voor het eerst Koningsdag! Nu was dit voor 'Harmonie' niet anders dan de Koninginnedag op 30 april!
Om 10.00uur verzamelden we ons op 'de Wending' voor de Albert Heijn. Onder leiding van dirigent Rinse Tichelaar speelden we diverse liederen. Een favoriet was The time of my life! Daarnaast speelden we nog liederen als WakaWaka en Music. Voor de trouwe fans van 'Harmonie' herkenbare liederen, deze hebben we onlangs op het 110 jarig jubileumconcert ten gehore gebracht.
Natuurlijk was ook Young Generation van de partij, die onder leiding van dirigent Lianne Ijzer een aantal feestelijke liederen speelden. Nadien was het weer de beurt aan 'Harmonie' en inmiddels hadden we heel wat publiek verzameld die kwam luisteren. Al met al een gezellig optreden met een oranje tintje!