Chr. Muziekvereniging Harmonie Marum

Welkom

Welkom!

Welkom op de website van Chr. Muziekvereniging 'Harmonie' Marum. Op de site kunt u informatie vinden over de historie van onze vereniging, maar ook over de hedendaagse activiteiten. Via de links in het Main Menu kunt u diverse onderwerpen bekijken.

'Harmonie' is een gezellig en ambitieus fanfareorkest en bestaat uit ongeveer 25 leden die het leuk vinden om samen muziek te maken. Na meer dan 100 jaar is 'Harmonie' nog steeds een jonge, bloeiende vereniging en we hopen dit nog vele jaren voort te zetten.

Bent u muzikant, beginnend of gevorderd, jong of oud en op zoek naar een gezellig orkest dan bent u van harte uitgenodigd om een kijkje te nemen op een repetitieavond.
Het orkest repeteert op dinsdagavond van 19.30 - 21.30uur in 'Ons Centrum' te Marum.

Tags :