Sponsor ons

Er zijn verschillende manieren om ons financieel te steunen. Dit kan door uw oud papier voor ons bij de weg te zetten of door donateur te worden.

Ook kunt u ons steunen via Sponsorkliks. Dit is een website waarmee we als vereniging geld kunnen verdienen aan online aankopen.

Hoe werkt het?

Op de website van Sponsorkliks heeft Harmonie een eigen pagina.

Op deze pagina staan heel veel webwinkels. Als u een webwinkel aanklikt en vervolgens bij die winkel iets koopt, gaat een heel klein deel van uw aankoopbedrag naar Harmonie. U hoeft hiervoor niet extra te betalen en het bestelproces verloopt op precies dezelfde manier als anders.

Veel grote webwinkels zijn bij Sponsorkliks aangesloten, zoals: Coolblue, Bol.com, Wehkamp, Mediamarkt, Hema.

Wil je ons sponsoren, klik dan op de link hieronder

U kunt ook het formulier hier onder invullen, dan nemen wij zo spoedig mogelijk contact met u op.